Mediehistorie. I slutningen af 1990’erne og starten af nullerne kunne formanden for DNSB, Jonni H, få et par timers sendetid på en lokal radio. Der var ikke andre ansøgere, og derfor kunne man beklageligvis ikke afvise ham. Jonni klagede i øvrigt over at det var vanskeligt at være en seriøs nazi, når folk ringede ind og tog pis på ham.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.